Wartościowa treść – analiza słów kluczy

z kategorii "Ogólne pytania"
Poziomy trudności Początkujący

Wartościowa treść – analiza słów kluczyWażne jest aby na stronie internetowej mieć wystarczającą ilość treści o dobrej jakości "Content is King" to popularny zwrot w optymalizowaniu przeglądarek.

Dużo wartości w publikowanej treści

Należy zaoferować swoim odwiedzającym możliwie najbardziej wyczerpujące informacje na dany temat, dzięki temu, staniesz wysoko w rankingu wyszukiwarek takich jak Google. Chcąc być wysoko w haśle "Pies", musisz opublikować wiele tekstów i dalszych informacji na temat "Psów".

Jak napisać tekst, ale taki, aby nie był skierowany tylko dla wyszukiwarek. Spróbuj napisać tekst aby strona internetowa była czytelna dla odwiedzających. Strategie takie jakupychanie słów kluczy (masowe użycie słowa kluczowego z którego chcesz być wysoko w rankingu) może prowadzić do krótkotrwałego sukcesu, w długiej perspektywie takie zachowanie może prowadzić do ukarania przez Google.

Właściwe słowa klucze

Jest wiele narzędzi które mówią jakich tematów poszukują użytkownicy internetu. Najbardziej znanym narzędziem jest Planer słów kluczowych Google, które wymaga posiadania konta na Google AdWords. Narzędziem, które nie wymaga zalogowania jest np. ubersuggest.org.

Za pomocą tych narzędzi możesz znaleźć jakie tematy są najczęściej wyszukiwane oraz jakie teksty i informacje pasują do publikacji na twojej stronie.

Formatowanie tekstu

Powinieneś podzielić swój tekst za pomocą HTML-formatowania tekstu. Tekst będzie bardziej czytelny dla odwiedzających twoją stronę, a oprócz tego możesz uzyskać dodatkowe punkty w Google & co.

Do nagłówków powinieneś użyć tagów: etc. Ważne słowo powinno zostać od czasu do czasu pogrubione przez . W Edytorze Baukasten te tagi są ustawione automatycznie dla pisowni w formie nagłówka lub pogrubionych liter.

Pisownia

Google może stwierdzić czy strona internetowa zawiera dużo błędów ortograficznych. Tekst z wieloma błędami jest uznawany za tekst o gorszej jakości niż tekst z mniejszą ilością błędów. Google chce nam zapewnić najlepsze i najbardziej pouczające wyniki, dlatego gdy szuka konkretnej frazy, logiczne jest aby w ocenie witryn brał pod uwagę również ilość błędów.



Powrót do spisu